Sayfalar

31 Mart 2012 Cumartesi

Bir şeyler yazmak lazım.

Zaten uzun zamandır bir şeyler yazıyorum ama blog türü bir şey açsam mı açmasam mı karar veremiyordum. Hala da verebilmiş değilim zaten , ne kadar açsam da. İnsanın ne kadar engellenmeye çalışılsada gerçekten özgür kalabildiği tek yer olan internette , sosyal ağlardan sonra artık nihayet benim de bir doldurabileceğim , boş bir kağıdım oldu. Ben böyle sabaha kadar yazarım. Yazmayı her zaman sevmişimdir. Hep yazarım , çok  yazarım , onun için yazarım. Kendim için hiç yazmadım bu zamana kadar. Bu bir ilk aslında. Eğer bu yazdığımı bir kişi okuyacaksa ki hiç sanmıyorum eminim ki okurken çok da şeyimde diyecektir. Benim de çok da şeyimde zaten , yazıyorum işte öylesine. Neyse yeter şimdilik bu kadar. Medya kralı başlamış , ben kaçar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder