Sayfalar

13 Eylül 2012 Perşembe

'' Mahkum ''


Ben bir mahkumum
Çok kullandım kendimi sorgulamamda susma hakkımı ,
Bir kere konuşmak istedim , müebbet oldu karanlık bana.
Demek ki Gökyüzü kelepçeliymiş sana.
Renkler kaybolmak için onu beklemiş bu zamana kadar.
Günlerin değişmediğinide hissetermiş insan.
Yatacağı toprağı elleriyle de ıslatırmış

Artık buralarda çok yağmur var.
Umutlar ölü düşüyor kalbime.
Yıkılmaz duvarlar örüldü ruhuma.

Artık buralarda çok rüzgar var
Onlarda kokunu getirmiyorlar
Ben böyle olsun istemedim ki

Şimdi elime bir mum alıp
Dolaşsam sokaklarda , karşılaşırmıyız bir yerlerde.
Güneş yeniden doğar mı bize. ?


                                                                                             
                                                                                                      ...  Samet Öz ...                                                                                              

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder