Sayfalar

20 Temmuz 2014 Pazar

                                               Yapma böyle diyor Attila İlhan.

Bursa’nın Arap Şükrü sokağı şemaları…
Bir klarnetten düşen gözyaşları kulağıma damlıyor, oradan kalbime süzülüyor.
Sağıma soluma bakıyorum sen yoksun.
Yükseliyor ruhum Yenişehrime doğru.

Sana doğru gelmek istiyorum sevgilim.
İçim ürperiyor, ya evden yoksan?
Ne güzel yazmış Cemal Şafi, bestelemiş Orhan Gencebay.
Seni bilmem ama bence o şarkıyı en güzel söyleyen Haluk Bilginer.

Özür dilerim, rahatsız etmek istemezdim yokluğunu
Ama bu aralar her şeyden bir sen çıkartabiliyorum.
Ya yeni bir süper gücüm oldu ya da ölüyorum.
Bu duyguyu hatırlayamıyorum.
Hangisi sence?
Bence özgürlük senin avuç içlerinde…

Ölümün birden olacak, seziyorum
Yapma böyle diyor, Attila İlhan.
Etrafta hala klarnet sesleri,
Yüzün sonu olmayan bir dua.
Ah ölümüm senden olsa keşke diyorum.
Belki cennetine girerim…


                                                                                             Samet Öz

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder